Здравейте,проблема е следния акумулатора е зареден и като дам да запали колата всички свитлинки по таблото гаснат и неиска да превърти стартера... също и къси и дълги няма .Бушон ли е изгорял или нещо друго незнам?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Aлфа 166 дизел неиска да запали
Collapse
X
-
Провери клемите на акумулатора да не са хлабави или окислени. Провери и връзката на минусовата клема със шаси. Трябва да се премери напрежението на акумулатора директно на клемите му, докато се опитва да завърти стартера.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
На едната имам ядове точно с минусовата клема.Смених я и продължава.Само леко да я мръдна,огъна и започва дискотека при даването на контакт.Всички стрелки започват да подскачат и така няколко пъти докато нацеля точното положение на клемата
Завърта стартера за част от секундата и започва тракането на стрелките...та проблема намирисва да е като при менsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
провери малкото кабелче на стартера да не се е скъсало или за лош контакт от него изчезват фаровете също (остава само светкавицата), а щом и не върти стартера то трябва да е. Другия вариант е да ти е изгоряла бобината на стартераAlfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщениеГабаритите светят и стоповете отзад също ,а дълги има само като ги дам за присветване иначе не, минусовата клема е нова и е здраво стегната ,къде се намира това кабелче на стартера точно
Еко също те насочи натам...въобще провери ли кабела с клемата към шасито както и клемата при двигателя??
Това че си сложил нова не означава нищоsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщениеГабаритите светят и стоповете отзад също ,а дълги има само като ги дам за присветване иначе не, минусовата клема е нова и е здраво стегната ,къде се намира това кабелче на стартера точно
На стартера са закачени 2 кабела, единия е дебел който идва постоянен + , а другия е тънък той ти е за запалването погледни него (мисля, че беше с гайка 10). Ако не е скъсан или лош контакт готви се за бобина на стартераAlfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПреди да се прави каквото и да било трябва да се премери напрежението на клемите на акумулатора в момент в който се задейства стартерът.
Тази проста манипулация може да спести много време и чудене.Last edited by athilaaaaa; d.m.y г., 17:03.ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
-
Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщениеПремерих и на контакт показваше 12,82 и като се завърти ключа за запалването пак си е толкова,не мърда.Гледах + - кабелчетата на стартера и май са си здрави.Прегледах бушоните в купето и един 20A беше изгорял пишеше ,че е за фаровете и го смених,но непомогна.А като дам на контакт светлините на таблото негаснат.
Провери за хлабави и окислени връзки в нея. Премери напрежението между тези кабели и шаси в момент в който се задейства стартера.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВ двигателния отсек има една клема в която се събират няколко дебели кабела:
Провери за хлабави и окислени връзки в нея. Премери напрежението между тези кабели и шаси в момент в който се задейства стартера.
Като премеря напрежението на + на кабелите(2 кабела) под капака е 12,65 ,а като се даде на контакт 0,65 става и вече като се пали е на 0.Някъде се губи тока като се даде на контакт.ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
Comment